tisdag 18 november 2008

MER HEMMAFESTER TACK

Tji fick jag som gick ut och festade när jag kände mig krasslig. Kunde knappt andas när jag vaknade på söndagen och när jag ställde mig upp blev jag kallsvettig och svimfärdig. Låter kanske lite halvdumt men det var det faktiskt värt. För kvällen va värd. Den började hemma hos Joanna sedan gav vi en fest i trångsund en chans och det va rätt. Skön fest, sköna människor och massa gamla bekanta ansikten! Vi slog t.o.m till på tequila och min tanke om att vi skulle bli kalasfulla kan jag nu bekräfta att vi blev. Joanna drog sig hemmåt strax efter tre någon gång, jag stannade tills alla blev utslängda och hamnade sedan på samma ställe som förra helgen, otippat igen, men ganska så trevligt måste jag erkänna. Denna gång kom jag inte därifrån förrens vid åtta på söndagskvällen... Men hela den dagen behövdes i en säng, med tanke på hur jag mådde. Kände mig hyffsad på kvällen men måndagmorgon var det samma visa igen så jag stannade hemma från jobbet. Imorse bet jag dock ihop och tog mig till jobbet då febern hade försvunnit, känns liksom inte som att jag är den som har råd att vara hemma... Och utan feber kan man faktiskt jobba.

Känns ungefär som att det fortfarande är söndag för min del. Men i själva verket är det ju faktiskt onsdag imorgon. Ska till läkaren, så jag får sovmorgon och börjar inte förrens halv elva. Sen är jag ledig på torsdag! Trots att jag ska jobba helg känns det som en ganska lugn och skön vecka helt plötsligt...

Låttips: Parken - Låt mig få följa dig ner

Inga kommentarer: