onsdag 19 november 2008

Det är ett jävla tjat om dagar här. Det är tjat om hur mycket jag hatar vardagar och älskar helger. Som att jag är ensam om det. Det är också för mycket text. För mycket ointressant text, hade jag nog tyckte om jag va er. Man kanske skulle satsa på lite mer bilder? Eller skita i det här? Men jag tycker om att skriva, ibland. Så jag skulle nog satsa på att skriva mer och/eller mer bilder. För att tjata mer om dagar är det grymt skönt att det är torsdag imorgon och att jag är ledig. Helgen går förhoppningsvis snabbt förbi för jag vill ha onsdag. Då rullar det in cash på kontot. Kommer aldrig ha haft så mycket tusenlappar på mitt konto som jag kommer ha då! Den här gången är det åtminstone femsiffrigt och börjar med en tvÅa! Kommer känna mig rik för några dagar. Men med en kompis som Joanna kommer man ju alltid ligga i lä liksom!

Nu är det dags för en kopp te och en av mina bästa små kompisar ciggen på balkongen. Och för att leva upp till det här med mer bilder så får ni en över utsikten från min balkong, självaste Zinkensdamm.



Inga kommentarer: