måndag 24 november 2008

PLANER

Klarade mig igenom jobbhelgen och även denna stormdag och nu är jag äntligen ledig imorgon och då ska jag unna mig att sova, sola och sova. Sen är det fullt upp i veckan. Jobb, shopping, klippning, utgång, dop. På det ska mammas sambo vara borta tis-fre vilket betyder att jag kommer behöva assistera henne en hel del dessa dagar. Men vad gör man inte för sin moder. Jag vill så himla gärna träna (faktiskt) men med förkylningen och hosta som jag fått på köpet så väntar jag lite till. Fick idag reda på att det är klassreunion på fredag nästa vecka, hur kul som helst. Joanna gav även förslaget att jag skulle följa med ut på torsdag nästa vecka då hon ska ha avslutningsfest med redaktionen, njae blev mitt svar eftersom jag jobbar tänkte jag. Ungefär i samma sekund kom jag på att jag är långledig nästa vecka, ledig redan från fredagen alltså. Men vi får se hur det blir. Lördagen är det inflyttningsfest så det blir tre hårda dagar irad i sånna fall. Men det har ju inte hindrat mig förut..

.. partyglad som man är!

Inga kommentarer: