måndag 10 november 2008

Fredagen blev lugn och skön. Hann dock få i mig tillräckligt med vin för att vara illamående dagen efter. Lördagen började hemma i Joannas nya lägenhet som för övrigt är grymt mysig. Där ska det spenderas många kvällar i vinter känner jag. Vidare till Primo för att möta alla andra damer. Sen blev det middag och i present av Joanna, Barris och Malin fick jag och Johanna att åka Zorbing. Det innebär att man är fastspänd i en stor boll och rullar ner för en sluttning. Låter jävligt obehgaligt men jag ska inte banga! Därifrån tog vi oss till Pans och drack billiga drinkar. Största delen av sällskapet bangade på att gå vidare trots att tanken var så. Så och mina damer Joanna & Barris tog oss till GK. Där mötte vi slumpmässigt Ted & gänget vilket var mycket trevligt! Mina damer drog sig hemmåt vid stängning men jag gled vidare och hängde på donken och disskuterade vart efterfesten skulle hålla hus. Vi hamnade i trånkan men efterfesten blev inte så långvarig. Kvällen avslutades otippat nog hemma hos en bekant som nu för tiden bor i Farsta. Därifrån kom jag inte förrens vid halv sex igårkväll. Hem till en farsdagmiddag, som jag dock missade eftersom jag spydde som en gris och gick och la mig en stund istället. Trodde ett tag att jag blivit magsjuk men jag spydde inge me så det var väl helt enkelt bakfyllan. Förutom bakis och söndagsångest som man alltid har så fick jag även äran att ha ångest över mitt borttappade visakort. Tredje eller fjärde kortet nu på bara några månader. Skärpning Louise!

Tack och lov har jag varit ledig idag, riktigt skönt. Har inte riktigt känt mig på banan så att säga. Men imorgon är det tillbaka till jobb och gym. Längtar faktiskt tills jag får ställa mig på löpbandet och svettas. På onsdag är det 21årsdagen och den ska firas lite smått med pappa och gå ut och äta, inget märkvärdigt.

I förra inlägget avslutade jag med att man kanske skulle skaffa sig mer killkompisar. I detta avslutar jag med att det där med "söndagsmän" inte heller är helt fel...

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag som trodde att ni diskuserade! haha!