fredag 14 november 2008

Självaste födesedagen började med jobb för att senare gå ut och äta med älskade pappa, hans sambo och hennes dotter. Jimmys marina & steakhouse i Hammarby Sjöstad blev det. Riktigt god mat, mysig utsikt och trevlig personal. Vår servitör var riktigt charmig också så han får ett plus i kanten! Men det stället kan jag rekommendera faktiskt. Efter det var det bara hem till säng och sömn. Igår var tanken att jag skulle träna men Daniel ville träffas och prata lite så han passade på att bjuda mig på thaimat i födelsedagspresent. Det var jättetrevligt, dock kommer vi nog inte höras på ett tag. Han tog det beslutet för att inte uppröra hans tjej och det tycker jag var ett bra beslut av honom! Även om man borde kunna vara kompisar så kan det alltid bli lite knepigt att ha tjejkompisar som man en gång i tiden dejtat. Denna dag har gått långtsamt men ändå snabbt. Jag har längtat hem till fredagskänslan och ett glas rött hela dagen. Och nu sitter jag här! Har ätit middag, dricker lite vin, ska snart hoppa in i en dusch sen är det Idol. Hade självklart varit roligare att klubba, men för ekonomins skull blir jag hemma ikväll. Imorgon tar jag mig dock till Joanna på lite vin, sen får vi som vanligt se vad som händer.

Idag avbokade Joanna en biljett till Thailand. Och det var Barris biljett. Hur tråkigt som helst, men hon fick helt enkelt inte ledigt från jobbet. Det är grymt tråkigt. Det skulle ju vara vi tre liksom! Men vi deppar inte ihop för det. Med tanke på hur jag och Joanna hade det på Rhodos så kan det bara bli en bättre resa. Sen ska vi ju dessutom hänga med Tess och dom!

1 kommentar:

Anonym sa...

Fan vad trist! Trion sprack..
Men vi ska försöka vårt bästa för att ni inte ska deppa ihop ;)
Thailand sis! Thailand!