onsdag 26 november 2008

Efter dagens arbete strosade jag runt i farsta centrum lite. När man väl har råd att handla lite så är det väl självklart att man inte är på shoppinghumör och är man inte på shoppinghumör så orkar man inte leta efter godbitarna. Så med mig hem följde bara två tröjor, en väska och lite småtjaffs. Får leta vidare nästa gång jag har tid och är på humör. La mig dock i solariet och har nu färgat min utväxt som var för hemsk och imorgon ska håret även klippas, denna gång ska det bort en del, det behövs.

Tanken att det skulle ha varit vår 2årsdag idag har spökat runt i mitt huvud hela dagen... Men what the fuck, nu är det inte så och det är snart 8 månader sen vi gick skilda vägar, så snälla tankar, försvinn.

1 kommentar:

Anonym sa...

Precis, what the fuck. Du har ju dina smart-pills nu! <3