lördag 15 november 2008

LÖRDAG

För er som inte redan vet så har ju fröken Barrsveden gått och skaffat sig pojkvän. Denna pojkvän bor i Göteborg. Vilket nu för tiden innebär att man inte ser henne lika mycket som förr. Hon åker dit redan mitt i veckan och stannar i flera dagar. Helger. Eller så kommer han hit och då ser man inte mycket av henne heller. Men jag misstycker inte, hon är absolut värd att få vara kär och att ha hittat en karl. Det är dock tråkigt. Det känns som att det alltid kommer vara vi tre (jag, Joanna & Barris alltså) men man känner faktiskt att det är ngt som saknas! Som ikväll till exempel. En "vanlig lördag" hade vi tre börjat hemma hos henne eller Joanna. Men ikväll är det endast bara jag & Joanna som startar med middag och akohol. Det kan iofs sluta hur som helst trots att det bara är vi två! Det jag vill komma fram till är väl helt enkelt att; du är saknad B to the arris!

Jag vaknade upp med halsont och under dagen har jag fått för mig att jag har feber. Känner mig lite varm och seg i kroppen. Jag har 37,2 i temp men jag vet inte vad jag vanligtvis har så jag kan inte avgöra om jag har det eller ej. Men jag är i alla fall tillräckligt pigg för partaj! Nästa vecka jobbar jag 6 dagar och helgen så ikväll ska jag bli kalasfull tillsammans med min älskade vän Röckan.

Inga kommentarer: