lördag 13 september 2008

Vi hade bestämt oss för att inte gå ut, så blev det också! Istället hade jag, Joanna, Evelina och Balazs vår egna lilla fest på fyra hos Joanna. Det var vin, dans och en och annan hatt kom fram igen. Dock blev det inte lika sent som sist, nu kom vi i säng vid tre. Joannas första mening på morgonen vad något i stil med; "Hur fan hamnade vi i sängen inatt, när gick vi och la oss och när gick Eve och Balazs?" Mitt huvud höll på att sprängas men till vår förvåning vad det fakttiskt jag som hade flest minnen från natten, det händer inte ofta. Men helt klart en trevlig kväll.

Vi fortsätter i samma anda ikväll, dock endast jag, Joanna och mamma Johanna. Visst är det trevligt att supa sig redlös i Joannas tvåa i Stuvsta men ikväll hoppas jag på att det händer ngt, att vi tar oss därifrån. men vi får se helt enkelt...

Nu ska jag bege mig mot buss, pendeltåg och buss. Suck!

Inga kommentarer: