tisdag 30 september 2008

Ikväll har jag pysslat i köket, det händer inte alltför ofta nu för tiden, sen jag flyttade hem igen. Det var faktiskt kul, saknar det där lite. Men hur som helst. Gjorde en köttfärspaj. Imorgon vankas det personalfest på jobbet. Några stycken tog på sig att göra lite pajer och jag en av dom. Tror den blev lyckad faktiskt! Mammas recept, hennes mat brukar vara bra grejer. Härligt med lill-lördag imorgon. Blir dock relativt lugnt då jag jobbar på torsdag. Ville egentligen inte jobba dagen efter festen och dessutom utan Tess & Sandra, men jag kan helt enkelt inte tacka nej till jobb, vore väldigt dumt. Nu ska jag ge mig på ett sovförsök. Somnade självklart på soffan efter jobbet som vanligt. Men fan va skönt det är att sova. När man sover slipper man dessutom skittankar som man inte vill tänka men som tänks ändå.

Inga kommentarer: