söndag 19 oktober 2008

Jag måste verkligen ha ansträngt mig inatt för att inte stava fel och gått igenom inlägget noga för jag var långt ifrån nykter. När jag lämnade datorn vid halv fem imorse högg jag in på knäckebröd och tittade på hemsökta hus, ensam i mörkret. Hade jag aldrig fått för mig i ett nyktert tillstånd.

Söndagen i ära har som vanligt spenderats i soffan. Tog mig kraft att gå till affären i alla fall. Sen kom mamma och Lasse hem och det var skönt, tycker inte om att vara ensam. Vi har ätit middag och rensat en massa svamp som dom plockat på landet. Man kanske skulle försöka komma ut dit en gång till innan dom stänger igen lilla huset för säsongen. Rensa lite tankar på Nämdö. Låter faktiskt lockande... Tror dock inte att jag kommer hamna där denna höst.

Nu är det dags för något som jag är väldigt bra på-
att sova.

Inga kommentarer: