fredag 10 oktober 2008

Det var som en liten nostalgitripp igår att vara tillbaka i Heron City och Media Markt. Det var konstigt, halv jobbigt och blandade känslor. Men det var värt att få en klump i magen av besöket där för jag fick ju umgås med Therese. Hur kul som helst att träffa henne och vi har lovat att inte vara så dåliga på att ses i fortsättningen.

Det blev ett par glas på Olearys och munnarna gick i ett. Speciellt min. När jag lyssnade på mig själv insåg jag att det faktiskt har hänt en hel del i mitt liv senaste halvåret. Både bra och dåliga saker. Men trots detta känns det ändå som att man såtr på samma ställe. På de flesta planen. Märkligt det där!

Gårdagens glas resulterade i ett illamående på jobbet idag. Jag var inte nämnvärt onykter, kom hem vid tio men det kändes som att jag hade festat hela natten. Det måste ha varit något annat som spökade med mitt mående. Så tröttheten, illamåendet och inte fit for fight känslan har hållt mig hemma ikväll. Andra fredagen irad, cross in the roof som vi brukar säga. Ska snart gå och lägga mig. Cross in the roof igen. Men imorgon förtär vi igen. Jag och mina damer.

By the way så var ju dagens plus att jag ska få minst 1000:- i löneförhöjning- välbehövligt.

1 kommentar:

Anonym sa...

"Men imorgon förtär vi igen. Jag och mina damer."
Cross in the roof!

NOT!