fredag 3 oktober 2008

En ledig dag, vilket resulterade i tolv timmars sömn. Rastlösheten och frustrationen av alla tankar fick mig ut på en långpromenad idag, dom borde ju göras mycket oftare. Bränna fett och lyssna på musik längs strandpromenaden. Kilade in på systemet för att köpa en flaska rosé eftersom att tanken med kvällen var att åka hem till Johanna och hennes lägenhet som jag aldrig varit i och dricka några glas och glo på tv. Kanske prata av sig lite. Men efter att ha kämpat med en krabba en längre tid insåg jag helt plötsligt att jag inte mådde så bra. Jag vet inte vad det är. Känner mig svag, smått illamående och allmänt konstig. Så jag ställde in det. Får se om vi kanske kan hitta på något imorgon istället. Det står även jobb på helgens schema, så inget annats speciellt att se fram emot. Det blir kneg sex av sju dagar den här veckan, vilket är bra med tanke på att det är dags att försöka spara ihop lite pengar till Thailand. Som jag för övrigt längtar grymt mycket till.

Hade jag kunnat hade jag sovit fram tills den 23:e december då vi åker. Finns liksom inget annat som jag känner tillfredställande just nu. Det är bara ett plågeri av mörker, tankar och ensamhet.

1 kommentar:

Anonym sa...

det är nu när det blir mörkt och trist som man har sina underbara vänner! försök stå ut, vips så är våren här igen och allt blir så mycket roligare.