onsdag 22 oktober 2008

I did it. Tog mig till gymet alltså. Lite litet gym (åtminstone om man jämför med tidigare gymet sats) och lite väl mycket av det manliga könet (jag var ensam tjej i en timme). Men det får gå an. Men imorgon kör jag lite kvinnligare och simmar istället. Det eviga tjatet när man kommit igång med träning låter ju alltid något i stil med att "nu jävlar ska jag hålla det här och träna regelbundet". Det tänker jag inte säga denna gång, men jag hoppas verkligen att motivationen håller sig uppe. För just nu finns den och jag har som första mål att gå ner 3 kg innan thailand, dvs på 2 månader, det låter ganska lätt. Men jag börjat äta en medicin som kan höja aptiten... Så vi får se hur detta går!

Avslutade med 25 minuter i solariet, inte helt fel. Jag är slut så nu ska nyduschade jag krypa ner i en renbäddad säng och ha hjärngympa med den extremt avancerade tidningen Nybörjarkryss tills jag somnar.

1 kommentar:

Anonym sa...

är det antidepressiv medicin du börjat med?