måndag 8 december 2008

hallon i halsen, hallon i halsen

Den här dagen gick ju den med. Lagom motig dock. Massa känslor har rusat runt i kroppen hela dagen och kvällen men det är tack och lov känslor jag kan hantera. Tankarna är dock lite jobbigare. Jag vill inte ha massa motbjudande bilder i mitt huvud, så jag försöker styra bort tankarna så gott det går men precis såhär i början är det lite svårt. Men som sagt, det är inget som inte går att hantera och what doesn't kill you makes you stronger. Nu kan det faktiskt aldrig mer bli sämre när det kommer till det här känns det som. Nu kan det liksom bara bli bättre. Hoppas jag.

Idag har vi bokat kryssningen. Nästa lördag är dagen och det blir jag, Joanna, Barris, JoBo, Johanna E, Calle & Ted. Ja precis, tre Johanna och en Joanna. En Johanna utan H alltså. Jag tror vi kommer ha grymt kul faktiskt. Nästa vecka är det även julbord med jobbet. Mindre än 2 dygn efter kryssningen bär det av mot Thailand. Efterlängatde Thailand. Kunde inte längta dit mer än vad jag gör nu.

Inga kommentarer: